ACAB

Hey alla! Kom precis hem efter ett hemligt uppdrag. Mina öron är lika röda som röda mattan. Jag vet inte vad ni tycker om snön men jag hatar snö och jag hatar det extra mycket när det blir brunt som bajs. Hata är ett starkt ord men det är vad jag tycker om snön. Annars hade jag valt ett annat ord. Jaja jag tog bussen in till hemlig ort vid 12:30 och under en halvtimme hann jag se en buss som fastnat i snön, två polisbilar som körde lika snabbt som X 2000 och en ambulans. På vägen hem såg jag en till polisbil och när jag gick av bussen blev jag nästan påkörd av en polisbil. Hann se mitt liv passera i revy. Nej, jag ska inte överdriva. Jag såg ingenting. Har ju inget liv enligt Baves läsare.

Nu ska jag käka. Senare kommer ett inlägg med musik, musik, musik, musik, musik, musik och kanske mer musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback