ANNA BOOK

Hey alla läsare! Har spelat Playstation med en polare hela dagen så jag har inte hunnit uppdatera.

Jag var precis inne på Aftonbladet och gick in på Kropp & hälsa-delen och såg att Anna Book verkligen ska kämpa för att gå ner hela 12 kilo. Wow. 12 kilo. Med den där kroppen kan det väl inte vara så svårt? Jag har ingenting emot tjocka människor men jag irriterar mig lätt på saker. Fråga mig inte varför för jag vet inte själv. Men jag tycker det är modigt att visa sig offentligt när man ser ut som Farmen-Qristinas utvecklingsstörda tvillingsyster. Många kanske inte vet det men Anna betyder faktiskt uppsvullen på latin. Nej, jag skoja, det betyder det inte. Men det borde göra det.

Nej men seriöst jag gillar Anna Book, hon är tjock söt hahaha. Hon kan dansa också, det såg vi inte minst i Let's Dance.

Titta vad söt hon var. Tjejer kunde inte använda brun utan sol ordentligt på den tiden heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback