BAVE AMIN

Jag diggar Bave. Han har en skön blogg. Men det är lite roligt att när jag tar upp något tar han upp det någon dag efter. Några exempel är bildernaRihanna i GQ, att vissa butiker svartlistat Chris Browns album och han lägger upp både Best I Ever Had och Watcha Say någon dag efter mig. Visst är det möjligt att han också diggar låtarna, men att hans två senaste låtar kommer någon dag efter att jag postat dom (av alla låtar som finns att välja på) och att både bilderna och snacket om Graffiti kommer dagar efter jag skrivit det känns inte som en slump. Hmm jag undrar vad nästa grej blir. Känns kul att jag redan är en inspirationskälla i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Bavve amin

hahahahah första gången jag kollar in din blogg, du vet att vissa andra här i världen också har hört de låtarna?? Och din kommentar på min blogg kommer jag inte ta bort, låter ditt dåliga pr-trick få stå kvar. Hoppas någon läser din fina blogg genom att kolla min :)

2009-12-19 @ 23:09:05
URL: http://baveamin.blogg.se/
Postat av: gabriella

så torr du e..

2009-12-19 @ 23:16:41
URL: http://gggabriella.blogg.se/
Postat av: MYSTERY BOY

För det första är det kul att du tar det som ett pr-trick för att skämta bort det, smart ;)



Sen är båda låtarna ganska gamla, varför ta upp dom bara nån dag efter mig? Dessutom handlade det inte bara om låtarna heller men det är kul att du

inspireras av mig. Du skrev ju själv att en läsare tipsade dig om det som hände med Chris Browns album, skulle gärna vilja se den kommentaren eftersom det här var din första gång inne på min blogg :)

2009-12-19 @ 23:22:33
URL: http://mysteryboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha so what? låt honom skriva om vad fuck han vill ;D för din blogg är ju osynlig. så sch

2009-12-19 @ 23:34:23
Postat av: Sämsta människan

Sämsta bloggen skaffa ETT liv

2009-12-19 @ 23:37:58
Postat av: Nathalie

Vad får dig att tro att han ens läser din blogg? Min kompis har också tagit upp en av de där låtarna i sin blogg, för några dagar sedan. Däremot så läser hon varken din eller Baves blogg. :P Härmar du henne? Nä, tänkte väl inte det...

2009-12-19 @ 23:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback