DET ÄR IMORGON

Vilka idioter är det som redan skjuter fyrverkier? Hörde en nyss utanför mitt fönster, sket nästan ut middagen. Det var några som sköt igår och säkert innan det också. Sen finns det alltid folk som skjuter efter nyår. Ja ni får väl skjuta hur jävla mycket ni vill men dra in långt åt helvete i skogen eller någonstans där folk slipper höra er.

Jag uppfattas säkert som nån jävla surgubbe nu men det är jag inte. Jag gillar att bete mig barnsligt och jag gillar fyrverkier, har gjort det sen jag var i mammas mage. Men jag gillar inte när fyrverkier flyger till höger och vänster innan och efter nyår. Det ska vara den 31 december 23:59 eller 00:00. Punkt. När jag ändå är inne på ämnet har jag inga direkta planer för morgondagen. Vet bara att min farbror och kusin kommer hit.

Ikväll spelar världens bästa lag så jag ska se matchen och senare ikväll kanske jag ska se The Invention of Lying. Har fixat filmen i alla fall. Måste även se Knocked Up (Baksmällan). Jag vet, jag är efterbliven men bättre sent än aldrig.


Kommentarer
Postat av: nilla

Håller verkligen med dig! fattar inte folk som ska hålla på & fjanta innan nyår, man har ju fyrverkerierna för att inviga de nya året.

2009-12-30 @ 19:42:03
URL: http://ibruiseeasily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback