SUPERHJÄLTAR, NÖRDAR OCH HETA AGENTER

Fifana vilken dag! Jag gick och la mig 08:00, var tvungen att gå upp 15:00 för att hämta mina tunga bröder från skolan och nu är jag äntligen hemma!

Ska snart kolla på The Big Bang Theory, riktigt skön serie. Förut kollade jag självklart på Prison Break och visst, dom kanske körde lite för många avsnitt men det blev bra till slut ändå tycker jag. Chuck var också en favorit, kanske den bästa serien jag sett! Jag började gråta floder när det tog slut - trodde jag - men för några dagar sen läste jag att det ska börja igen i januari?! Lite konstigt då sista avsnittet var som ett slut och det var typ över ett år sen. Aja bara kul om det börjar igen, speciellt då den kvinnliga agenten är fett sexig! Två andra serier jag följer just nu förutom The Big Bang Theory är Heroes och den amerikanska versionen av The Office.



Vilken eller vilka serier kollar ni på?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, de är bara bra

2009-12-10 @ 17:42:22
URL: http://extraspeciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback