FORGIVE AND FORGET?

Tiger Woods. Överallt. Varje dag. Det mesta i det efterblivna landet USA handlar fortfarande om bråket mellan Tiger och Elin. Snälla, vi fattade att han varit otrogen med allt och alla och att han inte kan köra bil när det fortfarande var en nyhet, det räcker!

Jag har i alla fall lyckats hittat något annat och det är en intervju med Rihanna som nyligen publicerats i Glamour Magazine. Orkar inte analysera vad hon sagt men jag tar med det viktigaste så får ni skriva vad ni tycker om det.

"Jag kan inte tänka mig att aldrig prata med honom igen. Det finns känslor där. Jag tror att det är möjligt att det ändras.

"Det är pinsamt att jag blev kär i den personen. Han var min första stora kärlek och ju mer förälskade vi blev, desto farligare blev vi för varandra.
"

Trots att Rihanna vill prata med honom igen måste hon vänta minst fem år då Breezy inte får ha kontakt med henne under den perioden.


Gör RiRi rätt eller ska hon lämna honom för alltid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback