GRAFFITI

Lite dålig uppdatering igår men jag gick upp ganska tidigt för att besöka min gamla skola med en polare. Min brorsa går i den skolan nu och många lärare hade sagt åt honom att jag var tvungen att komma på besök och när lärare säger åt en att göra något lyssnar man, eller hur? Det var i alla fall kul att träffa alla gamla, och nya, lärare och några elever.

Jaja, det här inlägget skulle egentligen handla om något helt annat som är mycket roligare, nämligen musik! Jag lyssnade väldigt mycket på den här låten igår och började gilla den. Har hört den förut men det var inte riktigt min låt. Lyssna på den på hög volym och fet bas, om ni inte gillade den tidigare och kommer ni ändra er nu!



Låten är från Chris Breezys nya album Graffiti. Har lyssnat igenom några tracks och en annan jag gillar är So Cold som antagligen är riktad till Rihanna, precis som väldigt många av hans senaste låtar. Inget hat men det börjar bli lite för mycket.

***
Update: Det pågår just en beef i USA mellan Chris Brown och några återförsäljare som inte lagt ut hans album i hyllorna och ljuger för kunderna. Man behöver inte vara raketforskare för att förstå att det har med incidenten med Rihanna att göra. Det är fan patetiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback