HARRY POTTER 2

Satt med pizza och mina småbröder framför Harry Potter och hemligheternas kammare som gick på femman. Detta var alltså nummer två och nästa vecka visar dom den flammande bajskorven. Hur många finns det egentligen? Den här var också helt okej men det var något som gjorde båda lite dåliga. Vet inte vad men något var det. Ormspråket var coolt dock. Har redan lärt mig lite. Hessssha shaaaaa.

Tror jag ska kolla på NHL ikväll men det börjar om ett bra tag så jag kanske (äntligen) tittar på Superbad under tiden. Om jag inte hittar på något annat. Men det brukar jag.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

finns 6 st nu..

de vises sten,den flammande bägaren,fångaren från azkaban,hemligheternas kammare,fenixordern och halvblodsprinsen.. kommer 2 till på bio vad jag vet.. :)

2009-12-28 @ 11:03:15
URL: http://oceanwater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback