HARRY POTTER

Sitter och käkar mmm... Marabou. Har precis sett Harry Potter och de vises sten, första hela Harry Potter filmen jag ser. Jag vet att den är flera år gammal men jag har inte orkat kolla på skiten. Har sett lite delar av filmerna nån gång men aldrig hela. Har alltid trott att den ska vara skitdålig men den var helt okej faktiskt. Kan tänka mig att se dom andra filmerna men det kanske dröjer ett par år det också.

Har fortfarande inte sett Superbad. Jag sparar den tills jag har jävligt tråkigt. Brukar ha det under en period varje dag så jag ser den väl snart.

Och så var det fredag igen. Märkte det typ nu. Jag vet inte vad jag ska hitta på. Känner mig inte särskilt pigg och pallar inte gå ut i det här vädret så jag kanske stannar hemma ikväll. Wingardium leviosa. Bort med snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback