I HÄLLIWÜÜD INTET NYTT

Nästan allt den senaste veckan har handlat om familjen Woods och Tigers alla brudar. Först körde stackaren rakt in i ett träd bara några meter utanför lyxvillan och nu finns det bilder ute på nätet där han försöker haffa en fin blondin. Nu sägs det även att Tiger Woods fru, Elin Nordegren, har flyttat ut ur huset. Pengar är inte allt, fråga bara Anka.

Hela soppan blev så stor att till och med 50 Cent uttalade sig om det. Jag kommer dock inte ihåg vad han sa men det var något om att man måste vara ärlig från början och att Tiger bara pratat med ett par "chickens". När jag ändå är inne på 50 Cent släpps nu decembers största bomb. Det sägs att han vill samarbeta med - hör och häpna - SUSAN BOYLE! Ingen kan väl ha missat henne? Hon är stor som ett hus.

Susan Boyle är en unik kvinna som jag hatälskar. Hon gick från helt okänd till att vara den artist som sålt flest album under debutveckan! Ja, hon slog faktiskt Eminem. Men hon är ful. Och tjock. Det är inte min åsikt, det är fakta. Hade hon sett bättre ut hade hon slagit igenom i fler länder. Det är jag övertygad om. Hon ska vara glad att hon har rösten för utan den hade hon bara varit en helt vanlig, tjock, skotsk dam.


Tiger Woods med mystisk kvinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback