KISSIES FÖREBILDER

För mig är Kissie som Susan Boyle, jag hatälskar henne. Mest hat. Kärleken kommer från att hon är rolig, hon gör ofta parodier på sig själv. Jag måste dock ge Kissie beröm för en sak och det är att hon faktiskt är smart. Ja, ni läste rätt. Kissie och smart i en och samma mening. Varför? Jag vet inte hur många besökare Kissie har men det är många och majoriteten av hennes läsare hatar henne. Att lyckas behålla alla och dessutom haffa nya genom att vara provocerande är smart. Punkt.


Men Kissie är inte bara smart utan hon är ju rolig också! Hon skrev nyligen ett inlägg som heter "Här har vi blonda Svenskar som har förstört det för oss andra blondiner" och syftade på vilka man kan tro är hennes förebilder. Det roliga här är att jag vet helt ärligt inte om hon är seriös eller bara provocerar. Den här gången tror jag faktiskt att hon är seriös. Trots att hon är smart är hon också jävligt dum, innerst inne. Dom hon syftar på är i alla fall Olinda, Linda Rosing och Natacha Peyre och man kan ju väldigt lätt hitta många likheter mellan dessa kvinnor och Kissie, eller hur?

Kissie har ju inte förstorat brösten än men det kommer. Näsan har hon i alla fall hunnit med.



Natacha är en skön tjej, jag vet av egen erfarenhet att hon är väldigt trevligt och sympatisk. Vem föredrar ni?


Kommentarer
Postat av: Marcus

Orka med Kissie :s

2009-12-09 @ 13:22:39
URL: http://mrmas.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

kissie är nog smart bakom allting men vill att man ska tro att hon är blåst.

2009-12-10 @ 13:33:15
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback