ON, OFF, ON, OFF, ON, OFF

Gick och la mig sent igår som vanligt och väcktes alldeles för tidigt av mina bröder i morse som sprang runt som hamstrar i hjul runt hela huset. Kunde inte somna om så det var bara att gå upp. Hann käka frukost och lunch innan jag däckade igen. Resten av dagen har väl inte varit så intressant. Har gått och lagt mig några gånger och vaknat alla gånger. Nu är jag helt vaken för första gången idag. Inte okej.

Jag tänkte kasta in några låtar här och för att det inte ska bli så många inlägg om musik kör jag ett par i samma inlägg från och med nu.


LIL' JON - OH WHAT A NIGHT (FT. CLAUDE KELLY)


CHRIS BROWN - WHAT I DO (FT. PLIES)


ALLEY BOY - REAL G'Z (FT. TREY SONGZ)


CHAMILLIONAIRE - AWARD SPEECH

Nu är det bara fyra dagar kvar till julafton. Intressant. Skoja bara.


Kommentarer
Postat av: summer

bra blogg, 2 thumbs up

2009-12-20 @ 21:47:18
Postat av: MYSTERY BOY

Tack så mycket! Uppskattar det verkligen.

2009-12-20 @ 22:30:29
URL: http://mysteryboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback