PARANORMAL ACTIVITY

Nej, jag såg den inte igår ett år efter alla andra men seriöst är filmen ett skämt? Den var lika hypad som svininfluensan men en lika stor besvikelse som vaccinet.

Hur kan man visa en sån film på bio och hur fan kan filmen ha gått in på alla möjliga topplistor över bästa filmer? Jag vet inte om alla mina 5000 läsare sett filmen än så jag tänker inte avslöja något om den men gör inte samma misstag ni också. Med det där slutet borde alla få pengarna tillbaka.


***
Eftersom jag har så många läsare måste jag än en gång påminna er om att ni blir hjärntvättade, vaccinera er inte!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, den suger

2009-12-07 @ 00:09:32
URL: http://lios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback