PARLAMENTET

Gick och la mig vid 05:00 igår och satte på larm 12:00. Har ingen om aning om varför då jag ändå stängde av larmet och somnade om. Skönt var det hur som helst.

Ja ja (betyder kiss my ass på tyska). Är det någon som kollar på Parlamentet? Jag följer det inte men om jag råkar zappa förbi kollar jag mer än gärna. Ett av få svenska underhållningsprogram som faktiskt går att titta på. Diggar Soran och Magnus Betnér, två sköna snubbar. Björn Gustavsson kan också vara rolig ibland. Förstår inte vart allt hat mot honom kommer från.

Anledningen till att jag tar upp det här är för att en polare satt och skickade massa klipp till mig på MSN igår. Han gillade tydligen inte Soran Ismail men efter jag visade honom det här klippet ändrade han sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback