RELAPSE: REFILL

Har varit lite seg men nu har jag käkat och även kollat senaste avsnittet av The Big Bang Theory. Mycket underhållande.

Innan jag lägger upp dagens låtar vill jag bara skriva att Relapse: Refill släpptes idag!!! Ska lyssna igenom hela albumet snart men först ut är låtarna som utlovat.

 
TONI BRAXTON - YESTERDAY (FT. TREY SONGZ)


TAIO CRUZ - DIRTY PICTURE (FT. KE$HA)


LLOYD - PUSHA (FT. JUELZ SANTANA)


USHER - DADDY'S HOME


JOHNTA AUSTIN - TIMELESS


BOBBY VALENTINO - STILETTOS AND A TEE


Kommentarer
Postat av: besa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

2009-12-21 @ 23:43:09
URL: http://beesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback