RIHANNA ÄR BI

Ja ja (ni borde ha lärt er vid det här tillfället) alla! Lite dålig uppdatering men jag har inte gjort så mycket. Igår åkte jag till Solna där min kusin bor och åt en fet middag sen snackade vi bara massa skit. Kom dit rätt sent och hade inte med mitt leg så vi orkade inte dra ut. Kom hem för ungefär 30 min sen och har jävligt tråkigt just nu. Ensam hemma. Snart spelar världens bästa lag så jag har bestämt mig för att ha tråkigt ett litet tag till.

Hinner inte kolla runt på internet nu för att hitta inspiration så jag tar upp något som är lite över en vecka gammalt. Rihanna har en crush på Megan Fox och vill spela in en lesbisk scen med henne. Wow. "I'd love to be an assassin. Either that or a lesbian. Maybe both! Hey, a gay assassin, there's nothing hotter than that." Det sista var ett skämt om ni inte förstod det. "Megan Fox would play my girlfriend - hands down. She's yummy. She's hot. All humans are born with the ability to be attracted to both sexes. I mean, I could see myself in a relationship with a girl." 

Är det bara jag som tycker RiRi har förändrats efter misshandeln? Nej det är det nog inte. Det borde väl alla ha märkt. Det är inget fel med det, jag är den första som drar och ser filmen om det blir av, men jag ville bara påpeka det. Om ni inte märkt det. Men det borde ni.

När jag ändå är inne lite på Megan Fox kan jag avslöja att jag tyckte hon var världens sexigaste kvinna tills för bara ett par veckor sen då jag upptäckte... ni får gissa. Tror inte nån kommer ha rätt. Återkommer senare då jag dedikerar ett inlägg åt henne. Men först får ni gissa. Om ingen gissar får ni inte veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback