SUPERBAD

Läste en lång intervju (från oktober) med Eminem igår och såg bland annat att hans favoritfilm är Superbad. Han såg den bokstavligen upp mot 200 gånger under hans tid som beroende för att han inte hade något att göra och för att den var så bra. Så jag tänkte fixa filmen snart och kolla på den. Jag vet att den är två år gammal men det blir inte så mycket film för mig, tittar mest på serier.

Min brorsa ville bli lite ägd på Playstation först så jag uppdaterar det här inlägget efter jag har sett filmen.

Update: Det blev ingen film utan jag drog vidare till en fritidsgård och chillade där istället. Vissa kollade på Dumb & Dumber men jag har redan sett den så jag gjorde annat. Kom hem nyss (23:30) så jag pallar inte se filmen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback