SVENSK TV

Vaknade kanske för en timme sen och ser fortfarande ut som en jävla zombie men jag ska snart duscha och äta. Vet inte om jag kommer se bättre ut för det men det är skönt i alla fall.

Tills maten är klar har jag ingenting att göra (förutom att duscha) och när jag inte har någonting att göra brukar jag titta på TV. Men svensk TV suger. Visar dom något bra program på dagarna? Det är samma sak varje dag på alla kanaler och ibland, men bara ibland, visar dom något bra på kvällen, men då har redan andra saker att göra. Problemet här är inte att jag inte har några kanaler, jag har alla Canal+ och Viasats kanaler och till med två paraboler (standard för blattar. Åtminstone med en).

Sen måste jag även påpeka att även svensk radio suger. Stationerna har seriöst typ 10 låtar som har varit hits år 2009 och blandar mellan dessa 24 timmar om dygnet i 365 dagar. Jag lyssnar nästan aldrig på radio men jag ville bara klaga lite mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback