TILA TEQUILA GRAVID

Jag vill börja det här inlägget med att jag har ingen aning om vad Tila Tequila är känd för. Jag vet i alla fall att hon är 28 år, ser ut som en 14-åring och posar som en fjortis. Har sett ett par nakna bilder på henne på internet som det blivit stor debatt om på sistone och jag vet att hon har en egen serie eller något, men så känd är den väl inte? Vet knappt vad den heter.

Förra veckan meddelade hon i alla fall att hon nu var förlovad med sin lesbiska älskare Casey Johnson och många blev förvånade. Om dom blev förvånade över det skulle det inte förvåna mig om dom svimmade efter hennes senaste rapport. Hon är gravid. Med hennes brors barn. Yes. Hon ska bli "surrogate mother", vad det nu innebär, till hennes bror och hans fru. "That is my xmas present to them". Gullig present. Själv ger jag nog min bror en trisslott. Om han har varit snäll.

Vill avsluta inlägget med att hela familjen verkar efterbliven. Fan vad äckligt.


Kommentarer
Postat av: yonna

Tila är snygg!

2009-12-24 @ 17:26:39
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback