TOBACCO

Nu har jag duschat och ätit och jag kom att tänka på något äckligt från ingenstans. Jag har aldrig dragit ett bloss av en cigarett eller stoppat nån jävla lufttorkad tobak i käften, och kommer antagligen aldrig göra det heller. Jag har inga problem med tjejer som röker men jag skulle hellre vilja vara med en tjej som inte gör det. Däremot skulle jag aldrig kunna tänka mig vara med en tjej som snusar. Att se en tjej snusa är fan det fulaste som finns. Inte för att det är snyggt när alla bönder har så mycket snus att det runnit ner till hakan, men dom bryr jag mig inte om. Bönder som snusar måste vara det fulaste. Efter tjejer såklart. Av dom som snusar i Sverige är nästan en fjärdedel kvinnor. Det har ökat som fan på senaste tiden alltså.

Fan tjejer, om ni ändå ska välja kan ni väl ändå röka istället?


Bild från Expressen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback