HS = 10 POINTS

Ach ach ach. Jag hackar mycket på USA men vafan, det är ju inte obefogat precis. Det här är egentligen ingen nyhet eftersom det är ett par dagar gammalt, men jag tar upp det ändå eftersom det är lite småroligt. Ett gäng från Washington samlades för ett tag sen på Twitter och bestämde sig för att köra ett galet snöbollskrig. Till och med vuxna människor samlades mellan 14th street och hela gatan neråt för att bli lite blöta. Snöstormen kom och kriget var igång.

Som vanligt ska det alltid finnas någon idiot som inte gillar det folk håller på med och den här gången råkade det vara en civiklädd polis som hade vägarna förbi. Han ville komma förbi i sin HUMMER H2 men orkade inte tuta eller så var han bara lat (inte ovanligt i USA). Utan förvarning hoppar han ut ur sin bil och börjar vifta med sin pistol. Påminner väldigt mycket om poliserna i Superbad. Smarta som amerikanare är fortsätter dom kasta. Vill dom dö eller?

Notera det snygga kastet efter ungefär 40 sekunder. Fan vad jag garvade.


Behöver jag ens skriva att det här, likt allt annat korkat, hände i USA? Egentligen inte för jag har redan gjort det. Men det hände i USA. Tänkte ifall någon missade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback