MEL GIBSON, EN RYSS OCH EN GRIS

Jag kommer tillbaka efter över en månads semester och kollar självklart med mina amerikanska kollegor vad som hänt under den perioden jag varit borta från allt som har med media att göra. Det enda jag får höra över en svag telefonlinje är Mel Gibson upprepade gånger och något om en "russian whore". Sen bröts samtalet. Dom som känner mig vet att jag alltd slutför det jag börjat med (gäller även sex), så jag slänger mig över närmsta dator och läser igenom alla sidor med skit och kommer fram till att han, kort och gott, kallat sin brud för gris. Vem har inte det liksom?

Hur som helst.

Eftersom han kallat henne för gris måste det självklart finnas en logisk anledning bakom detta. Det finns ju så många andra djur att välja bland. Jag går in på Google och jämför bilder på ryssen och grisar. Visst är näsan lite lik, men resten?

 
Vad tycker ni själva?

Med detta inlägg vill jag säga att jag är tillbaka. Hej.
Trackback