FUCKME

Foki har alltid varit helt okänd för mig eftersom jag inte kollat hennes blogg förrän nu. Har gått in på den ett par gånger och jag måste bara få skriva av mig.

Hennes blogg blir fan tråkigare och tråkigare för varje gång man besöker den. Den handlar ju inte ens om något? Hon hämtar en massa absurda nyheter från sjuka sidor och tycker allt är coolt. Vart får hon alla läsare ifrån? Det måste vara massa blåsta asiater som läser bara. Det är alltid så när det går bra för en asiat. Faktum är att det utnyttjas även på högre nivå. Manchester United (en av världens största fotbollsklubbar) köpte en kinesisk spelare (som är sämre än min granne) enbart för tröjförsäljningar. Självklart sålde tröjan som smör, intresset för klubben ökade i Asien och kinesen fick hoppa in i tre minuter i slutet av matcherna. Om han hade tur. När intresset hade ökat såldes han. Helt förståeligt.
 
Innan jag avslutar måste jag tillägga att jag inte är avundsjuk. Allt kommer från hjärtat. Även om jag hatar storbloggarna har jag en viss förståelse varför dom andra har så många besökare. Min vän Amir utnyttjar till exempel dom andra. Först var hon hos Kenza, fick ett par länkningar, dumpade henne. Sen började han umgås med Sveriges svar på Jocelyn Wildenstein, blev ännu större, dumpade henne. Han använder dom ett par gånger men när fittan blir slapp dumpas dom. I mina kretsar kallas det PD. Pumpa - dumpa. Han använder alltså samma taktik som fotbollsklubben.

Det här inlägget blev helt osammanhängade. När jag lyckats gå från Foki till fotboll är det nog bäst jag slutar.

Grannen jag syftade på är för övrigt tre år och mentalt störd.


Kommentarer
Postat av: Sandra

håller med, gillade hennes blogg mer innan.

2010-02-23 @ 16:12:03
URL: http://sssandrii.blogg.se/
Postat av: tanjaaaa

hej nu harf jag en fråge stund på min blogg jag skulle värkligen uppskatta om du ställde en fråga:)det är bara att fråga om vad som helst kärlek/kompisar/om min blogg/osv osv komentera på http://tanjjaaa.blogg.se

2010-02-23 @ 19:23:06
URL: http://tanjjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback