GRAMMY AWARDS 2010

Gårdagens prinsessa blev överraskande nog Taylor Swift. Trots att Beyoncé vann mest är jag mer imponerad av Taylor Swift. Hon verkade själv lite förvånad varje gång hon fick gå upp. Å andra sidan har jag märkt att hon alltid gapar av förvånan som om hon ska få något riktigt stort i munnen. Det var massa andra priser som delades ut innan galan började sändas på TV. Eminem vann bland annat "Best Rap Album" med Relapse och "Best Rap Performance By a Duo or Group" med Crack a Bottle tillsammans med Dr. Dre och 50 Cent.

Som vanligt klädde sig dom flesta jävligt fult. Här är det som jag tycker var snyggast och unikast.


Getty

Bästa framträdandet (tillsammans med Pink) hade dom såklart sparat till sist.



Filmen jag såg igår var naturligtvis Twilight och den var fan bra. Skön story. Som Romeo + Juliet. Lite bögigt kanske men vafan kör bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback