MELODIFESTIVALEN

Jag vet att ni inte trodde mig förra gången jag skrev att jag kollade på det. Jag gjorde det igen. Två gånger på några veckor. Det är otroligt. Den här gången var det självklart Darin som lockade till sig hela familjen. Dom satt och röstade som galningar. Han gick nog vidare tack vare oss.

Den här gången fick jag dock titta utan min käre vän Amir. Ett par serber skulle tydligen ge han i tvåan ikväll. Sånt man får ta.

Annars har jag inget mer att dela med mig av. Kanske blir nån uppdatering Twitter sent ikväll. När alla sötnosar sover.

Eller nej. Jag är inte klar än. Nu när jag fått lite fler besökare har jag rätt att be er om en tjänst. Ni får ställa lite frågor nu. Se det som en unik möjlighet. Fråga om allt (förutom min identitet) så lovar jag att svara ärligt. Om jag inte får fler än fem frågor är ni efterblivna.

PS. Läs min senaste uppdatering på Twitter så kan ni nog få ihop lite smaskiga frågor. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback