PALIN HANDJOB

Sarah Palin höll igår ett tal och gjorde som jag brukade göra i gymnasietAnteckningar på handen. Mycket smidigt. Handen kan för övrigt användas till väldigt mycket. Även politiker på högsta nivå fuskar. Nu förstår jag hur Reinfeldt blev statsminister.

Det mest patetiska är inte att hon fuskar utan på vilken fråga. Frågorna var förbestämda, alltså visste hon vad dom skulle fråga om. När den enkla frågan om vilka tre saker hon prioriterar högst kunde hon inte svara utan att kolla på handen. Hon kunde nämna den högsta prioriteringen, sen blev det kortslutning. Jävla idiot.

Det är tre saker jag noterar speciellt när jag ser bilden.

1. Nu förstår jag varför hon har glasögon. Den där handstilen är omöjlig att läsa.
2. Vilka fan håller hon tal för? GAYLORD?
3. Hon är fortfarande en MILF.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback