RAP GAME

Nu är det som jag "avslöjade" redan för en månad sen bekfräftat. Eminem och Lil Wayne har spelat in en video till Drop the World. Eftersom gullungen Weezy för en vecka sedan inte hade någon aning om att hans tandläkarbesök skulle skjuta upp hans fängelsestraff, spelade han in hela nio videos på en och samma vecka. Dock var det mesta framför en grön skärm så man kan lägga till han sen när man redigerar.

När jag varit inne lite på Eminem kan jag passa på att mata er med fler nyheter. D12 gör comeback i sommar. Det blir en turné i Europa. Schweiz, Skottland och Irland får i tur och ordning fint besök. Inget ord om Sverige ännu.

Och så kan jag väl ge er ännu en comeback. Ice Cube, som har varit borta ett tag för att träna på sitt skådespeleri, släpper ett nytt album i sommar. I Am The West.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback