SWIFT-AVTALET

SWIFT-avtalet har röstats ner i Europaparlamentet.

SWIFT är den organisation som har hand om alla banköverföringar inom Europa, och avtalet syftar till att ge USA:s underrättelsejänst tillgång till alla dessa banktransaktioner.

USA visade sig dock vara en god förlorare, och lät meddela att man skiter fullständigt i beslutet och kommer få fram informationen vare sig EU vill eller inte. Parlamentet stod i alla fall upp för en viktig princip, böjde sig sedan framåt, drog ned byxorna så att USA kunde stå och dominera dom. Utan glidmedel.


"Land of the Free"


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg :)

förlåt om jag stör men jag har en bildtävling på min blogg lite då och då, och om man ser vad det är på bilden så vinner man en länkning, om du vill så kan du titta in :)

2010-02-19 @ 15:45:02
URL: http://modiigs.blogg.se/
Postat av: tghgf

läs om illuminati/new world order

2010-02-19 @ 16:51:34
Postat av: batoul

Ofta, amerika är hemska!!! Jag hatar deras regering! Hela dom -.- För allt dom har gjort med palestina!!!

2010-02-21 @ 20:59:33
URL: http://batouls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback