ALLA HJÄRTANS DAG

Att jag ska skriva något seriöst under denna dag känns väldigt underligt. Många förösker skoja till det med denna dag. Det ska inte jag. Jag ska vara seriös nu. På riktigt. Ni som skojar, det är inte kul. Förlåt. Det är bara inte det.

Känns som att man ska känna något speciellt idag. Jag känner knappt något.

Jag hoppas i alla fall att alla mår bra, även ni som firar utan flickvän eller pojkvän. Det finns mycket annat man kan älska/uppskatta en dag som denna. Kom ihåg vänner och familj. M.O.B. Money over bitches. Ersätt money med vänner eller familj. Tänk positivt!

Och ni som har en partner - hoppas ni knullar som aldrig förr ikväll.


Glad alla hjärtans dag.


Kommentarer
Postat av: selmasmamma

Du är väl för rolig du! Det är så roligt att läsa din blogg när du skriver så bra!

2010-02-15 @ 15:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback