100

Shit. Har redan nått 100 inlägg. Grym jag är. Grattis till mig själv. Eftersom detta är så stort måste jag göra något bra av inlägget.

Varför har jag så läsare jämfört med "storbloggarna"? Jag är inte Kenza, Foki, Kissie, Dessie, Paow, bög eller något, men vänta bara. Snart ser ni mig i toppen. Seriöst vad handlar deras bloggar om egentligen? Tänkte gå igenom det.


Blondinbella
: Vet inte så mycket om henne då jag inte läser hennes blogg. Men en sak som är lite roligt är att hon gjorde reklam för Djurens Rätt och därefter publicerade en bild på sig själv där hon bar päls. Komiskt.

Kenza: Har gått och blivit designer. Kul för henne. Hennes skor har blivit väldigt uppmärksammade eftersom dom är kopior på någon annans. Kanske inte den uppmärksamheten hon ville ha. Hon säger att det absolut inte var meningen men vafan ska hon säga? Att hon kopierat dom rakt av eller? Annars finns inte så mycket jag kan klaga på. Hon verkar ärlig för det mesta och känns väldigt öppen. Hennes blogg är inte så dålig men den handlar om mode, precis som alla andra.

Kissie: Oj oj oj. Fan vad hon hittar på. Ljuger om det mesta. Dessutom retuscherar hon bilder trots att hon inte kan. Det värsta är att hon gör hennes vänner fula så hon ska se bättre ut. Hon kan göra om hennes vänner till Anna Book, hon kommer ändå aldrig se bra ut. Alexandra en skönhetsoperation hade kostat Norges BNP. Så rik är du inte. Trots att du vill. Alla vet att hur din riktiga näsa ser ut, att du har minst lika mycket acne som din lilla fiende och att du är från Polen. Varför skäms du? Klagar dessutom på att andras pojkvänner är fula. Jag vet inte om den här nya snubben är hennes pojkvän. Hur som helst ser han ut som en brottare från Ukraina. Typ. Och så får jag inte glömma att man inte ska vara vit. Men alla fjortisar som gör allt hon säger, kolla hennes oretuscherade bilder. Hon är lika vit som snö. Dessutom är hennes läppar lika stora som mina armar. Hon är heller inte naturligt blond utan brunett. Fattar ändå inte varför hon kallar sig blondin. Hennes hår är ju vitt. Eller grått. Fult är det i alla fall. Så alla tjejer som följer hennes diet och allt möjligt; det finns ingen kille som gillar det. Eller okej. Möjligen brottare från Ukraina. Men dom är inte fina.

Foki: Förlovad med en säkert väldigt stolt svensk. Hon blir väl säkert utnyttjad. Fuck me. Ni hänger säkert med. Shit jag såg henne på TV en gång tillsammans med Kenza och jag hörde inte ett enda ord. Har hon gröt i käften eller vad är det frågan om? Gick in på 890 på Text-Tv för att försöka få text, men det gick tyvärr inte. Funderar på att ringa ombudsmannen. Förstår inte varför hon ser ut som hon gör. Är det meningen att hon ska se ut som en docka?

Amir: Kissies lilla hund. Gör allt hon säger. Både kissie och Amir funderar ju på att köpa hund nu men äh. Amir, Kissie håller dig redan så hårt i kopplet. Låt henne köpa en hund så sparar du pengar samtidigt som du får någon att leka med. Ni är ju ändå inte så rika som ni påstår. Måste akta mig nu så han inte kommer och tar mig i tvåan eller påstår att jag är avundsjuk. Det är ju det han alltid gör. Spelar ingen roll vad det gäller. Verkar ha något för poliser också. Blir anmäld var och varannan vecka. Kanske en fetish. Han har bråkat med alla bloggare men påstår att han är mogen. Hehe. Väldigt smart sätt att locka till sig dom andra bloggarnas läsare dock.

Dessie och Paow
: Hur gammal är Dessie? 15? Oj oj oj. Jag vet inte vart jag ska börja. Eller sluta. Om jag ska vara ärlig har jag bara varit inne och kollat på hennes blogg någon gång. Vet inte ens vad hon skriver om eller varför hennes blogg är så stor. Känns som en tjej som försöker se upp till Kissie och dessutom se ut som henne. Det kan inte gå bra för henne. Hon lägger ut bilder på hennes bröst som hon tror är stora. Snälla, alla vet vad en push-up kan göra. Jag skrev ju om Kissies pojkvän men damn. Den här Jonathan vill jag nästan inte ta upp här. Känns som att hundägare plockar upp honom och lägger i en liten svart påse.

Det är samma sak med Paow. Hur blev deras bloggar stora? Jag vet helt ärligt inte vem som är vem om jag bara får se en bild. Blandar alltid ihop dom. Det är en av anledningarna till att jag skriver om dom tillsammans. En annan är att nästan ingen bryr sig dom deras bloggar, till skillnad från dom andra. Har i alla fall koll på att hon hängde med Amir ett tag men när han fått hennes läsare slutade han umgås. Han är slug han. Hon fortsätter skriva om honom som om hon blivit av med sitt livs kärlek. Amir är gay, Paulina.


Kissie
fick, inte helt oväntat, mest text av alla. Det är hon värd. Min käre polack. Handlade kanske inte så mycket om vad deras bloggar innehållar. Men seriöst, bortsett från 100 000 läsare, vem bryr sig? Inte jag.

Kommentarer
Postat av: Linda

hahhahah bästa förklaringarna till bloggarna, sköön du är! :D

2010-01-12 @ 01:06:40
Postat av: Tessan

Haha underbar kommentar

"Amir: Kissies lilla hund."

hahahahah

2010-01-12 @ 15:49:56
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: kaka

Det var en imponerande mängd energi du orkade lägga ner på de där människorna! ^^

2010-01-12 @ 17:12:08
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: MYSTERY BOY

Det var ju jubileum! ;)

2010-01-12 @ 17:38:16
URL: http://mysteryboy.blogg.se/
Postat av: Neha

Läser inte någon av deras bloggar heller. Tycker inte de är ett dugg intressanta

2010-01-12 @ 20:44:21
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Kan bara instämma. Shit vad roligt inlägg, skrattade flera gånger, du har ju så rättt!

2010-01-13 @ 08:44:33
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: MYSTERY BOY

Klart det stämmer Jeanette ;) gjorde lite snabb research. Kul att du gillar det

2010-01-13 @ 15:57:18
URL: http://mysteryboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback