LET'S DANCE

Jag vet. Vad gör jag hemma en fredagskväll egentligen? Jag har inte planerat något och därför får det bli som det blir. Nästa vecka fyller min bästaste bästis 20 och då blir det fet fest. Nu är det dock en vecka kvar och eftersom Let's Dance är det bästa som går på TV vid den här tiden får jag väl kolla på det. Jag har sett det förut och så dåligt är det inte.

Jag gillar att vara förberedd när jag ska kolla på saker på TV. När jag ska titta på en fotbollsmatch eller hockeymatch läser jag alltid rapporterna inför matchen. Samma sak gäller Let's Dance. Vad är då det senaste? Rabih skadade foten tidigare i veckan men ska kunna dansa ikväll. Däremot har hans danspartner Maria blivit sjuk och därför har en ersättare kallats in. Spänningen är verkligen olidlig...


tv4.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback