PPP

Jaha. Peter Wahlbeck åkte tydligen ut ikväll. Såg det på internet nyss. Orkade inte kolla på utslagningen på TV. Det är för mycket för mig. Gråter floder när någon stackare måste lämna. Tur att min favorit är kvar då. Willy måste nog vara skönast. Han ser ut som en blandning mellan Skurt och någon tecknad figur och så ser han lite efterbliven ut i alla rörelser. Han är så söt.

Under en reklampaus märkte jag att dom bytt ut tjejen från Gina Tricot. Varför? Den förra tjejen såg ut som en ängel. Jag såg till och med fram emot reklamerna för att se skönheten. Den som är ansvarig för detta har begått ett stort, stort, stort, stort, stort snedsteg.

Rubriken då. Vad står den för? Stackars Peter som fick lämna Let's Dance. Pernilla Holmboe som reklamtjejen heter. Och snart kommer en polare över och vi ska antagligen spela PS. Som vanligt. Fiffigt va?



Kommentarer
Postat av: Michelle Raylen Paine

Vad tycker du om Gina Tricots nya skjortor?

- Bild finns på bloggen! :D

2010-01-23 @ 16:02:28
URL: http://michellepaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback