THE INVENTION OF FUCKED UP MOVIES

Såg The Invention of Lying för ett par dagar sen. Det skulle vara en romantisk komedi men det var ju bara romantik. Dom försökte ju inte ens göra den rolig. Jävla lögnare. Filmen handlar i alla fall om en snubbe som lever i en värld där alla talar sanning. Det går inte att ljuga. En dag uppfinner han plötsligt lögner. Ni ser ju själva vad det är för jävla film. Det enda positiva med den var att Jennifer Garner är med.

Filmnörd som jag blivit hann jag även se Knocked Up. Ett år efter alla andra men bättre sent än aldrig. Den handlar om ett one night stand som blir lite mer än planerat. Men det visste ni nog. Den var helt okej. Också en romantisk komedi. Den förtjänar i alla fall att ha ordet komedi efter romantisk. Dessutom några sköna skådespelare till skillnad från den andra.


Kommentarer
Postat av: eliiinh !

cool blogg! ;)

diggar klockan, haha! :D

2010-01-26 @ 21:06:06
URL: http://eelinppelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-26 @ 23:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback