ALICE IN WONDERLAND EN HIT

Det ryktas om att Alice In Wonderland kommer dra in över 700 miljoner kronor under den första veckan. Just nu är det ett par miljoner upp, men då ska man tänka på att 3D biljetterna är dyrare och dom har ett par dagar på sig att nå målet. Än så länge har den dragit in mer än vad Avatar hade gjort under den här perioden, och det är ett hyfsat betyg. 

Jag har själv inte sett filmen än, men jag vet att min goda vän och bloggerska Amir gjort det.

Det verkar alltså gå bra för barnfilmer. Först var det Pocahontas som gjordes om, och nu uppgraderas Alice. Som Squirtle till Blastoise. Jag ska regissera Aladdin. En porrstjärna ska spela Jasmine. Ska se om Kissie är ledig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback