PIMP



Först var det John Terry, sen var det Ashley Cole, och nu, Patrice Evra. När ni läser namnen ringer det säkert ingen klocka för er, eftersom jag antar att dom flesta av er inte är fotbollsintresserade. Det dessa herrar har gemensamt, förutom att dom spelar i skitklubbar, är att dom gillar att vänsterprassla, som det så fint heter. Ni kanske minns inlägget som jag skrev tidigare, när Ashley Cole var otrogen mot  Cheryl Cole, bara några veckor efter John Terry. Båda spelar förresten i Chelsea. Just sayin'.

Nu är en annan man i farten. Patrice Evra heter han. Ingen personlig favorit efter idiotens uttalanden om mina älsklingar. Bra smak verkar han i alla fall ha.

Ashley ska för övrigt träffa Cheryl i Frankrike snart och enligt uppgifter ska han få en kvart på sig att förklara sig. Lite väl mycket tid tycker jag. Fotbollsfruarna verkar rätt billiga, räcker nog med fem minuter så är hon tillbaka.

Jag tycker det är smart att dom utnyttjar kändisskapet. Alldeles för få gör det. No homo, men Terry och Evra ser inte särskilt bra ut och alla tjejer faller för pengarna. Som horor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback