WWIII

Vad är det som händer i denna bloggosfär? Börjar likna ett krigsfält. Jag klagar inte, det är väldigt underhållande att följa. 

Paulina har blivit rasist och satsar på en karriär som det nya ansiktet utåt för SverigedemokraternaKissie  röker hasch och att säga att hon fortfarande redigerar bilder dåligt är ett grovt understatement. Det är ungefär som att säga att Blondinbella inte är mullig. Jag har också kommit fram till att Kissie och Alexandra är samma person. Dennis M har kommit ut och dessutom börjat äta. Mat alltså. Istället för mäns utlösningar. Det var verkligen på tiden. När man ser ut som raka motsasen till Anna Book ligger man risigt till. 

Och jag skriver bara om hur dåliga andra är. Det är dags för mig att klättra lite i tabellen. Det kommer.


Bilden har absolut ingenting med inlägget att göra, men lite tankar om Blondinbella får man.


Kommentarer
Postat av: Lydia

skit sexig hon va :o

2010-03-11 @ 23:12:42
URL: http://blackonblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback