BEACH 2010 DEL 1

Sommaren närmar sig och det blir mer lättklätt, vilket vi så klart gillar. Vad tycker ni om kändisarnas mode på stranden? Jag är inte särskilt bra på att döma hur fin en bikini är, men jag är bra på att kolla på kropparna. Det är också en egenskap. Jag tänker ändå göra ett undantag och leka Elin Kling för ett par minuter.





Nika Lauratis
Vem fan är du och hur blev du känd? Det är nej nej nej nej nej på det där alltså. Baddräkter är för gamla tanter och människor som glömt hjärnan på krigsfältet i andra världskriget. Moderna tjejer bär bikini. Och vad fan har hänt med läpparna, ska dom se ut så?

Taryn Manning

Ingen aning vem det är heller.
+ Hon spelar fotboll
+ Hon har bikini
- Magen skakar som en geléklump på Tom & Jerry

Brooklyn Decker
Tro det eller ej, jag vet inte vem det här är heller. Här har vi i alla fall en jag önskar jag visste vem det var. Det blir det så många + att jag inte orkar skriva upp allt. det summeras istället och blir två stora plus.
+ Hon gillar att bygga sandslott
+ Cameltoe

Ke$ha

Nej du, det här var inte bra. Min enda kommentar är att det märks att hon varit uteliggare.

Kelly Brook

Det här är MVG. Hon har hela paketet.

Sveriges största bloggerska

Det här var inte alls bra. Du får sikta på 2014.

Annars fanns det bilder på kändisar som går nakna på stranden, och det år ju självklart den bästa vägen att gå. Det finns ingen bikini eller baddräkt att snacka skit om. Fler tjejer borde tänka så. Think outside the box.

Av denna sammanställning kan vi dra slutsatsen att ungefär var tredje kvinna inte vet hur man ska klä sig på stranden, trots att tjejer är så fixerade vid mode. Och av den slutsatsen kan vi dra slutsatsen att naket är bäst. Många satser. Har hört att tjejer gillar det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback