CHRIS BROWN HYLLAS

Av domaren. Lite oväntat men det är åtminstone en person som älskar honom.

Flickfavoriten (sajk) befann sig idag framför näsan på Patricia Schnegg som hyllade honom för att han följt domen han fått. Ehh. Jag kan ha fel, men det känns lite som att det är det man ska göra. Det hade i alla fall jag gjort om jag fått villkorligt. Jag tror Patricia är lite rädd att bli Rihanna'd.

Gullungen har gjort sina 290 timmar av samhällstjänst. Duktig pojke. Men det bästa sparar vi så klart till sist. Om ni är sjuka i huvudet och inte sitter eller ligger ner medan ni läser det här föreslår jag att ni gör det med en gång, för här kommer bomben. Årets överraskning. Ja, jag är beredd att gå så långt att säga 2000-talets stora skräll. Han har inte slagit någon. Inte ens en kvinna.


Bilden ser romantisk ut men jag ska avslöja något för er nybörjare. Det Chris Brown egentligen gör är att han helt enkelt försöker ta livet av henne. Hört talas om vampyrer? Dom suger blod. Vet ni vad som händer när människans blod tar slut? Hjärtat slutar slå. Det är därför hon är så blek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback