FOKI SÄLJER SIG

Fuckme ska alltså åka till Thailand och leva upp till sitt namn. Det är bara vad jag har hört. Jag väljer att inte lägga några värderingar i det. Men det verkar oerhört troligt (oops). Men annars är det ju rätt poppis där nere. Man måste dock kolla lite extra så att människor som inte ska ha en penis inte har en. Som Lady Gaga.

Många asiater har fina kroppar, men det kompenseras så klart med ett fult ansikte. Foki har ett fult ansikte och en ful kropp. Jag vet inte hur hennes lilla Ricky gör. I vanliga fall kör man plastpåse över huvudet, men hela kroppen?


När jag ändå är inne på kategorin asiater med fult ansikte och kropp kan jag bara snabbt meddela att Tila Tequila har signat för nästa säsong av Celebrity Rehab.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback