N00B

Eftersom ni snor nyheter från mig är det inte mer än rätt att jag gör samma sak, eller hur? Nu vet jag i och för sig inte varför ni kallar det här nyhet och varför jag lägger upp inlägget under nyheter. Jag har väl blivit lika dum som er. Man blir som man umgås. I det här fallet som man läser. I och med detta kan vi dra slutsatsen att Kissie läser Playboy. Väldigt ofta dessutom. Men nog om henne. Nu ska det handla om en annan hippie som inte har något liv, nämligen Jack Harris.

Man kan ju inte låta bli att tycka lite synd om människan. Vem fan lägger pussel nu för tiden? Han har nog fastnat på 1920-talet. Det ser man inte minst på den otroligt vackra skjortan han bär. Jag väljer att istället tycka att det är starkt gjort. 4999 bitar av 5000 - och då är han ändå blind.

Fotnot: Jack Harris är inte amerikan.
Nu gör jag ju egentligen reklam för Aftonhoran eftersom jag räknar med att hälften av mina läsare kommer läsa nyheten. Alltså 20 000 människor. Varsågoda alla på redaktionen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback