DIDDY SWATTED

USA fortsätter med att sätta nya trender. Att busringa/knacka på dörr och springa som man gjorde på den gamla goda tiden är historia - numera ringer man 911 och ljuger om att något har hänt (till exempel att någon hålls som gisslan) för att det är kul. Även om detta också förekommer i Sverige är det inte lika vanligt och oftast är det en liten efterbliven pojke som gjort bort sig och får en tillsägelse eller lite böter i värsta fall. Nu är det dock USA vi snackar om och där överdriver man ALLT.
 
Den senaste som drabbats av detta är Diddy (även känd som Sean John Combs, P. Diddy, Puff Daddy, Puffy, Puff)  och istället för att skicka en polisbil - kom ihåg att vi är i USA - anlände tolv polisbilar och två polishelikoptrar, för att sedan inse att det var ett skämt. YOU GOT PUNK'D! Tydligen skulle skämtet först ske på grannen Steve Carrell (min idol) så polisbilar fanns även utanför hans hus. 
 
När jag ändå nämnt Punk'd kan jag också passa på att berätta att även Ashton Kutcheroch många andra kändisar blivit swattade.
 
Utanför Diddys hus
 
Min idol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback