I'M BACK!

Jag är tillbaka. Tack, tack - ni kan sätta er ner.
 
Jag ska ge detta ett försök igen trots att det har gått något år sedan mitt senaste (väldigt vackra) inlägg. Bloggen kommer i huvudsak bestå av samma gamla innehåll men jag ska även försöka mixa in lite nya grejor som jag har där bak i bilen.
 
Mycket har utvecklats sedan det sista inlägget och då tänker jag inte enbart i media, utan även jag har utvecklats. Förutom att jag har lärt mig att skriva lite finare har jag också utvecklat mitt första könshår. Det känns otroligt 'gött', som man säger i Sveriges baksida Göteborg. Tack så hemskt mycket igen, men nu får ni fan ta å sätta er ner!
Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback