MAKEUP

Många tjejer/kvinnor vågar idag inte gå utanför sin dörr utan smink och efter att ha sett bilderna som kommer nedan förstår jag varför. Människor med bröst och vagina behöver smink för att se anständiga ut. För sin egen skull och för allmänhetens skull. Och för min skull, såklart. Det är bara så det är. Det finns såklart män som sminkar sig också men dem är med största sannolikhet homosexuella och det är en annan historia och ett annat blogginlägg.
 
 
Seriöst. En av brudarna har inte ens några ÖGONBRYN innan sminkningen, en annan ser ut att vara hemlös och någon ser ut som Farmen-Christinas tvillingsyster. Måste därför ge en stor eloge till Melissa Murphy som tagit bilderna och dessutom lyckats förvandla dessa monster till något värt att kolla på. Ni som tror att trolleri är illusioner har nu blivit motbevisade.
 
Men det här är ju inte porrstjärnor från Sverige, tänker kanske den stereotypa bilden av blondinen. Lugna. Jag tänker såklart på mina kvinnliga läsare och för att ni ska kunna relatera till detta har jag grävt långt ner i träsket av misslyckade människor och hittat Johanna Jussinniemi, mer känd som Puma Swede. Så här ser hon ut före och efter trollkvinnans magiska borstar.
 
 
Så. Hoppas ni lärt er något.

Kommentarer
Postat av: Tess

Och män som väljer att gå barbröstade på sommaren bara MÅSTE ha rejäla muskler och platt mage med riktig sexpack. För HETEROTJEJERS och HOMOSEXUELLAS skull. Huh vad vi lider annars :-p

Svar: Det här inlägget handlar om ansikten, inte kroppar.
Mystery Boy

2013-04-05 @ 19:52:35
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: M

Jag blir så motiverad till att fortsätta gå utan smink när jag läser sånna här texter. Vad glad jag är att jag inte väcker din uppmärksamhet på något vis. Tips till alla som vill undvika svin som mannen som skrev texten: GÅ UTAN SMINK!

Svar: Det är kvinnor som dig som sänker standarden. Skäms på dig.
Mystery Boy

2013-04-05 @ 20:25:08
Postat av: puh

Tack för tipset, nu kan jag med glädje fortsätta gå runt osminkad tom på fest glatt medveten att sånna som du får skrämselhicka och direkt undanröjs från potentiella älskare.

Svar: Det är kvinnor som dig som sänker standarden. Skäms på dig.
Mystery Boy

2013-04-05 @ 20:48:22
Postat av: kimtheunicorn

kvinnor behöver smink för att se "anständiga" ut? låter som ett ganska lågt krav med tanka på att män bara ser anständiga ut på ett obduceringsbord.

Svar: Jag gissar att du är någonstans från Norrland och har brist på hjärnceller.
Mystery Boy

2013-04-05 @ 22:01:18
Postat av: puh

Jag sänker så gärna standarden om det underlättar urvalet så jag slipper sålla bort grisiga män som tror sig vara guds gåva till kvinnan. Ju färre sådana jag drar till mig ju bättre.

2013-04-06 @ 12:19:45
Postat av: Anki

Nu är jag helt förvirrad. Även med smink ser jag ut som Jerusalems förstörelse. Ska jag fortsätta lägga tid och pengar på smink när resultatet inte förbättrar mitt utseende det minsta?

Svar: Misströsta ej. Det finns hopp även för såna som dig. http://mysteryboy.blogg.se/2013/april/makeup-2.html#comment Lycka till!
Mystery Boy

2013-04-06 @ 13:59:03
Postat av: Sara

fin blogg! Kika gärna in på min :)

2013-04-06 @ 15:06:21
URL: http://firesouls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sluta gärna att spamma andra bloggar!, framförallt med ganska stötande kommentarer. Mvh

2013-04-07 @ 16:22:23
Postat av: adult movies

Hello to all, how is everything, I think every one is
getting more from this web page, and your views are good for new
users.

2017-10-19 @ 19:07:30
URL: http://www.AdulToySex.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback