NYA FRITT FALL

Tycker vi kör på en gammal favorit här som många uppskattade. Det är jut trots allt sommar snart.

Jag vet inte om alla sett det än, men Gröna Lund har uppgraderat Fritt Fall. Man klättrar numera upp på Kissies näsa och faller sedan ned längs två kulor som kallas ballongerna. Enligt uppgifter når man en hastighet på 80 km/h, vilket slår den gamla med hela 20 km/h. 

Man har ännu inte släppt någon officiell bild, men med hjälp av en kompis lyckats få fram denna exklusiva skiss.




Kommentarer
Postat av: Ewelina - modell

Hej!

Min blogg är igång nu med tips om hur jag som modell håller mig i form.

Recept, knep och pepp - kolla själv!

Kram!

2013-04-05 @ 00:02:49
URL: http://lifebyewe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback