LISTA

Hittade den här listan någonstans och kopierade den. Det var så jävla många frågor och typ alla var tråkiga så jag kapade den. Pallar inte skriva värsta boken på varje svar så det får bli kort och snabbt.

Höger eller vänsterhänt? Vänster. Jag är unik.

Piercingar?
Nej.

Tatueringar?
Nej.

Hårfärg?
Svart.

Fräknar?
Nej.

Kär?
Nej.

Önskar du att du bodde någon annanstans?
Nej jag trivs jävligt bra här.

Dricker du?
Nej jag äter bara.

Röker du?
Nej. Aldrig testat.

Gillar du att tvätta?
Har aldrig tvättat. Finns det någon som gillar att tvätta?

Gillar du berg- och dalbanor?
Ja. När jag är attraktionen.

Senaste TV-program du såg?
Veterinärerna. Mycket bra. Ska se det 05:25 i natt igen.

Sport?
Fotboll och ishockey.

Dryck?
Cola

Kläder? Fråga Bave. Han vet vad som är fint.

Senaste filmen du såg?
Superbad.

Serie?
Chuck, Heroes, The Big Bang Theory, The Office och Prison Break när det gick.

Senaste boken du läste?
Greven av Monte Cristo.

Brukar du svära mycket?
Ja.

När stiger du upp på morgonen?
Morgonen? Jag stiger upp på eftermiddagen.

Håkan Hellström eller The Ark?
Det är som att välja mellan cancer eller HIV. Schysst fråga.

Är du glad nu?
Ja.

Stockholm är…? Sveriges huvudstad.

Göteborg är…?
Sveriges baksida.

Land du vill besöka?
Många. Helst Brasilien. Tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback