MAKEUP

Eftersom många av er uppskattade mitt tidigare inlägg om porrstjärnors makeup så otroligt mycket tänkte jag ge er en uppföljare så att NI läsare själva kan uppnå resultat.
 
Melissa Murphy är som sagt kvinnan som förvandlat porrstjärnorna till normala kvinnor eller i bästa fall vackra kvinnor. Naturligtvis ser Melissa själv också hyfsat bra ut men det vore väl konstigt annars. Skulle en jobbcoach inte kunna hitta jobb till sig själv vid ett eventuellt avsked? Skulle en kock ha problem med att steka ett ägg? Skulle Messi vara världens bästa fotbollsspelare utan fötter? Skulle Sverigedemokraterna synka som parti utan rasister? Skulle min vän Amir (bögbloggaren) kunna vara mannen i ett förhållande? NEJ. NEJ. NEJ. NEJ. HEN. Nästan tjänstefel i mina ögon.
 
Artiklarna på nätet om porrstjärnornas slitna utseende utan smink har såklart gett Murphy mycket uppmärksamhet. Tyvärr handlar det mesta om just dessa förvandlingar och inte mycket annat. Jag har dock tagit kontakt min goda vän Jenna Marbles som gått med på att visa ER hur ni kan lura andra personer att ni är snygga - o a v s e t t hur fula ni egentligen är.
 
 
Jag har nu skrivit två inlägg om detta fenomen. Om ni inte kan se bra ut efter att ha följt min väns goda råd finns det ett sista hopp och det är att lära sig Photoshop. För detta alternativ hänvisar jag er till Kissie. Fungerar inte detta är ni tyvärr dömda att misslyckas. Jag hoppas ändå motvilligt att ni kan hitta likasinnade och kärleken. Eftersom jag är en snäll bloggare som alltid ställer upp för mina läsare ska jag skicka er vidare till en sida där ni kanske kan hitta lyckan - http://1000uglypeople.com/category/ugly-people/ugly-couples/. På länken kan ni se människor som lyckats trots att alla fysiska lagar talar emot dem. Ni kan även klicka er vidare högst upp för att hitta både fula män och kvinnor. Min goda vän Amir rekommenderade faktiskt sidan eftersom han själv hade hittat sin halva på just den sidan. 

Kommentarer
Postat av: Klara

Den där videon är ju flera år gammal så tror knappast att det var du som fick henne att göra den där videon.

2013-04-08 @ 18:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback